dimarts, 27 de novembre del 2012

FIRA CREATIVA BARCELONA 2012



Com ja sabeu, suposo, aquest dijous s'inaugura la Fira Creativa 2012 a La Farga de l'Hospitalet.
L'any passat la vaig descubrir i aquest any no me la penso perdre... Hi ha tot tipus de manualitats, des d'scrapbooking fins a punt de creu, passant per patchwork, decoupauge, etc, etc... La veritat és que a mi em va encantar... perquè encara que el meu hobby és l'scrap, també m'agrada fer punt de creu, i m'encanta meravellar-me amb les precioses teles de patchwork o bé amb la gran quantitat de cintes de tot tipus i figures tallades de fusta de Manfred Gerhardt  (jo el vaig descubrir l'any passat i ja espero poder tornar-hi). Val la pena...

L'entrada només val 9 €  a taquilla i si la compreu anticipadament online llavors costa 8 €, i us eviteu de fer les cues. L'altra opció és imprimir-se el val de descompte de 2 €, llavors us surt més barat, però heu de fer la cua. Aixó ja depén de cadascú.






1 comentari:

  1. Ostres... no sabia com es deia l'stand aquest de les cintes, l'any passat no m'hi vaig aturar però aquest segur que ho faig! gràcies per la informació! a veure si ens trobem remenant per allà!! Petonets

    ResponElimina