dimarts, 27 de novembre del 2012

QUADRES ...

Ja fa dies que els volia penjar, però no trobava el moment, així que doncs avui dues entrades de cop !!!

Són uns quadres que vaig fer aquest estiu per als meus fills. Vam aprofitar uns quadres ja muntats que teniem però que eren amb dibuixos massa infantils i no els hi agradaven gaire, i ho vam tapar, i van quedar així (llàstima que no tinc la foto del "antes")


Aquest és el de la Jenni, que està enamorada de la torre Eiffel i de Paris. Com veureu no és cap foto, però em va agradar aquesta imatge, la vaig imprimir, i la veritat, em va agradar molt com va quedar. La foto no és massa bona, disculpeu, però jo no sóc gaire bona tirant fotos.



Aquest és el del Pol. Em va demanr que hi volia un far, i això és el què li vaig fer. Ell em va ajudar a enganxar les petxines i n'està encantadíssim...

Espero que us agradi. Fins la propera

2 comentaris:

  1. Què macos els dos!!! certament no cal l'abans, perquè el després és fantàstic! i les fotos t'han sortit molt bé :). Un petonet

    ResponElimina
  2. Son preciosos los dos, aunque el del faro me gusta especialmente, es una cucada!. Veo que has hecho cosas muy chulas como la Exploding Box que te ha quedado genial. Hasta la próxima. Besos.

    ResponElimina